חנות חיות בירושלים: פט פלוס ירושלים

חברת פט פלוס הגיעה לירושלים והביאה אתה את הבשורה. תשכחו מחנויות חיות הזכורות לכם מהדור הישן, והכירו אותנו

חנות חיות פט פלוס ירושלים

חנות חיות אינטרנטית וחדשנית המפעילה אתר אינטרנט אונליין (online), שבו ניתן לבקר 24/7- או במילים אחרות בכל זמן שתבחרו. לאתר ממשק ידידותי ומתקדם, שבאמצעותו ניתן לבצע הזמנות בקלילות, לקרוא מדריכים, ולהכיר בעלי מקצוע בתחום.

לפט פלוס מרכז לוגיסטי ומחסנים בתוך העיר ירושלים, וכן מוקד טלפוני פעיל, שבאמצעותו ניתן לבצע הזמנות או להתייעץ בכל הקשור לחיות המחמד.

פט פלוס מציעה מבחר רחב של מוצרים לכלבים, חתולים, מכרסמים, ציפורים, זוחלים ודגים, עם מעל 5000 פריטים מגוונים אשר נבחרו בקפידה תוך התחשבות באיכות המוצר ובצרכי הלקוח המשתנים והמתחדשים.

בחנות חיות סניף ירושלים תמצאו את המבצעים המשתלמים ביותר עבור חיות המחמד. המבצעים פונים לקהל לקוחותינו הרחב, למגדלים, למאכילי חתולי הרחוב, ולעמותות בעלי החיים.

צוות העובדים בפט פלוס ירושלים הינו צוות מקצועי וחרוץ, המורכב מאוהבי חיות מושבעים. הצוות ישמח להעניק לכם יעוץ בכל נושא הקשור לחיות המחמד, תוך התחשבות ביכולותיכם ובצרכי בעל החיים. הצוות ילווה את הזמנתכם באופן מסור מרגע יציאתה ועד ההגעה ליעדה.

אנחנו בפט פלוס ירושלים מאמינים שטובת הלקוח ואיכות השירות הם הכללים המובילים להצלחתו של העסק ולצמיחתו. לכן אנו עובדים תוך מתן דגש על שירות הלקוחות, תוך הקפדה על מחירים הגונים ומשתלמים לצרכן.

פט פלוס ירושלים מציעה שירות משלוחים מהיר לתושבי ירושלים והסביבה. אז אם אתם גרים באחת משכונות העיר ירושלים, או ובישובים הסמוכים הסובבים אותה- תוכלו ליהנות ממערך המשלוחים שלנו. וזאת בזמן המהיר שניתן ובתודעת השירות הגבוהה והמסורה שרק פט פלוס ירושלים יודעים לתת;

שכונות בתחום השירות של פט פלוס ירושלים:

אבו טור, ארמון הנציב, ארנונה, בית הכרם, בית וגן, בית צפפא, בקעה (מקור חיים), גבעת מרדכי, גבעת משואה, גבעת שאול, גוננים (קטמונים), גילה, גבעה הצרפתית, המושבה הגרמנית, המושבה היוונית, הר נוף, חומת שמואל (הר חומה), טלביה (קוממיות), מוסררה (מורשה), מלחה, מרכז העיר, נווה יעקב, עין כרם, עיר גנים (קרית מנחם), פסגת זאב, פת, קטמון הישנה, קרית יובל, קרית משה, רוממה, רחביה, רסקו, רמות, רמת אשכול, רמת שלמה, רמת שרת, רמת דניה, תלפיות.

ישובים בתחום השירות של חנות חיות פט פלוס ירושלים:

רמת רחל, גבעת זאב, גבעון, הר שמואל, אורה, עמינדב, אבן ספיר, גבעת יערים, רמת רזיאל, מבשרת ציון, עין חמד, בית זית, רמת מוצא, מוצא עילית, מוצא תחתית, אבו גוש, עין ראפה, בית נקופה, קרית ענבים, קרית יערים, הר אדר, מעלה החמישה, נטף, נווה אילן, שורש, שואבה, מעלה אדומים, כפר אדומים, קידר.

קצת על חיות מחמד בירושלים

העיר הקדומה ירושלים היא עיר הבירה של מדינת ישראל והיא עיר עם האוכלוסייה, של מעל 930,000 תושבים. בעיר ירושלים יש מספר גבוה של חיות מחמד ובסקר של משרד החקלאות שנערך ב-2017, נרשמו למעלה מ-13 אלף כלבים בירושלים. מספר הכלבים וחיות המחמד בירושלים עולה משנה לשנה ובכך גם הצורך בשירותים הנלווים כמו גינות כלבים וחנויות לחיות מחמד.

בירושלים ישנן חנויות רבות לחיות מחמד ואלו מתמחות במוצרי מזון, צעצועים, אביזרים נלווים ועוד. אם אתם ירושלמים או סתם גרים קרוב, כדאי שתכירו את החנויות הסמוכות למקום מגוריכם ושתמצאו את המקום המועדף עליכם לרכישת ציוד ומזון לבעלי חיים. המגוון הרחב של החנויות מאפשר לבחור את החנות חיות שהכי מתאימה לנו ולחיית המחמד שלנו וזאת בהתאם לשירות, למחיר ולאיכות המוצרים.

חנויות חיות מחמד בירושלים שונות זו מזו וחלקן מתמחות בתחומים ספציפיים כמו למשל חנות דגים ואקווריומים או התמחות בציוד לכלבים. כל חנות בירושלים מציעה שירותים מגוונים וניתן לזהות דיי במהירות אם מדובר בחנות בעלת ניסיון, ידע ומקצועיות. חשוב לשים לב גם לנראות של החנות וכיצד האביזרים והמזון מוחזק בה. נרצה לרכוש ציוד בחנות השומרת היטב על מוצריה ושהמזון בה שמור בתנאים הנכונים ואיננו חשוף למזיקים.

בנוסף, רוב חניות המחמד בירושלים לא מוכרות חיות, אלא את כל המוצרים עבור חיות המחמד. כמו כן, ישנן חנויות מחמד בירושלים התומכות בימי אימוץ ואף מקדמות אותן בשיתוף עם ארגונים או עמותות שונות. לעיתים חנות המחמד תספק גם "סל אימוץ" ובו מספר מוצרים מיידים הנדרשים לקליטת חיית המחמד בביתכם.

כמו שהחנויות לחיות מחמד בירושלים שונות זו מזו במוצריהן, כך גם שונות בצוות החנות והעובדים. ישנן חנויות לחיות מחמד בירושלים בהן צוות העובדים בעל ניסיון בתחומים נקודתיים וישנן חנויות לחיות מחמד בירושלים עם צוות עובדים בעל ניסיון רחב ובתחומים שונים. בנושאים שאינם רפואיים, נרצה לפעמים להיוועץ בצוות החנות לחיות מחמד שמבין במוצריו ויכול להתאים בדיוק את מוצריו לצרכים שלכם ולשל חיית המחמד שלכם.

כיום לכל אחד יש מחשב וטלפון חכם, מציאות זו יוצרת את הצורך בהנגשת החנות גם בצורה ממוחשבת. כמעט לכל חנויות המחמד בירושלים יש גם חנות אינטרנטית שבה ניתן להסתכל על המוצרים הקיימים בחנות ודרכה אף ניתן לבצע רכישות. אפשרות זו נוחה מאוד ומאפשרת לבצע השוואת מחירים ומוצרים בין חנויות מחמד שונות.

לסיכום, ירושלים היא עיר ידידותית לחיות מחמד ובה יש חניות מחמד רבות שיכולות לתת לנו ולחיית המחמד שלנו מענה הולם. ישנו מגוון רחב של חנויות ושבו נוכל לבחור את החנות המועדפת עלינו מסיבות שונות.